Blandad kompott

Hej hej hallå!

Tidigare inlägg har mest bestått av tentaplugg och dektektivarbete. Och båda delarna löste sig bra. Jag klarade tentan och Sanne löste Kowalski-mysteriet (se kommentaren till inlägget).

Annars då?

* Jag har varit i Vemdalen på student skiweek, det var nice! Snowboard & fest. Nya brädan och jag kom bra överens. 
* Festade lite mer = firade Eleonor som fyllt 20 barre
* Sett Sverige vinna VM-guld i bandy
* Packar/Packat ner min lägenhet

För vet ni vad? På lördag flyttar jag!



Minns ni denna bild? Svart prick=bor nu, flagga=flytta till
grön fyrkant=stationen inringat=centrum gul ring=skolan
 
                                      HURRA!

En bra grej: Mamma och syster har kommit hem från Thailand. Titta vad kärleksfull min moder är:


                                   Älskar dig också!

                              


                                                                                                                         Det var allt - peace out!


Kommentarer
Postat av: syster!

hahha mamma är ju ett jävla as!

2009-01-30 @ 19:16:15
Postat av: Challe

Östermalm. Ja, där kan ju du bo. Det passar verkligen din nya tjej-stil. hej då ;)

2009-01-30 @ 21:16:01
URL: http://www.chal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0