sova?

Ok. Jag erkänner. Jag lider av sömnsvårigheter och har så gjort i kanske 2 veckors tid. Det är nog dags att ta tag i detta. Snarast. Kl är nu 01.25 och alarmet står på 7.45. Jag har ju trots allt tenta-p + att Sanne och jag ska fixa biljetter till Sverige-Danmark på Råsunda 6:e juni.



Blev helt nostalgisk såhär på natten. Loggade in på lunarstorm och läste där samtliga dagboksinlägg från lumpentiden. Jag borde skriva ut dom och förvara dom väl. Texterna jag skrev kommer nog att uppskattas i all framtid. Gadde, vill du läsa? :)

Nej, detta håller inte... Gör väl ett försök då - Godnatt!

Kommentarer
Postat av: gadde

åh!! jag vill jättegärna läsa!!!!!!!!!!! snacka om nostalgi här. jag börjar nästan gråta.

2009-02-10 @ 09:18:32
URL: http://nitsirken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0