Hemma i hålan

Sitter på Gärdesgatan i Wingfield. Leif var hos mig i Västerås igår och hjälpte mig (ok, Leif gjorde allt) med att sätta upp hyllor, tavlor, spegel, skohylla osv. Så jag följde med honom till hålan för lite kvalitetstid med familjen.
God mat och melodifestivalen igår.
Idag har jag mest pluggat, tenta på fredag.
Sitter och väntar på att pappa och Caroline ska komma hem från nån sorts planering inför kommande skidresa så att vi kan börja med kvällsmaten - hemmagjord pizza I MIN KROPP! mhm!

Jätteintressant inlägg. NOT.

Bilder på lägenheten kommer kanske på onsdag när jag är tillbaka i Västerås igen!

ps. jag har träningsvärk för den som undrar. ds

ha det bra - hej!

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHA! jävla träningsvärk! men snart dags för en ny omgång ;)

2009-02-08 @ 18:26:21
URL: http://vinkelvolten.blogspot.com
Postat av: gadde

i din kropp. jag vill se bilder i mina ögon.

2009-02-08 @ 21:06:52
URL: http://nitsirken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0