Anna Ternheim

Funderar lite på artister som kommit och gått hos mig genom åren. Anna Ternheim är en av dom. Intresset väcktes då hon var förband åt Kent på tältturnén (du & jag döden) Då blev man såld av hennes Broder Daniel cover Shoreline och så fick hon hänga i ett tag. Tills jag tröttnade. Och fram till nu har hon varit borta för mig.
 
Men så tittade jag på P3 guldgalan för ett tag sedan och nu har jag fallit pladask igen, likt Shoreline. What have I done spelas om och om igen här hemma.

Får rysningar av detta intro:



                                          I hope you feel the way I do
                                        I hope you give yourself up too
                                       I'm damned to feel the way I do
                                                What have I done 
                                            to fall so hard for you?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan!

Jo, det kan han nog få. Men vi är lite osäkra på det eftersom han inte jobbat något, den enda inkomstkällan han har är pengar efter sin pappa. Så frågan är ju om man kan få bidrag fast man inte jobbat?

Dessutom är jag väl lite velig sådär också. Vill egentligen inte ens bo i Katrineholm och definitivt inte själv! Har allt i V-åker. Så vi får väl ses hur det blir :) Men tack för att du sa det i alla fall! ;)

2009-02-03 @ 23:56:30
URL: http://apollonia.blogg.se/
Postat av: gadde

hej. min dator är hemma igen. utan bilder :( men det lät bra det där du skrev att du skickar upp dom bara så sätter jag över pengar för cd skivor. teaterstigen 3 85240 sundsvall :D vi hörs!! puss

2009-02-05 @ 13:21:29
URL: http://nitsirken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0