2000 SPÄNN!

... Kostade det NYA LIVET.

Japp! Idag tog jag tag i mig själv. Efter min besiktning av gamla lägenheten (klarade mig utan någon anmärkning) åkte jag till Stadium och shoppade loss för TUSEN SPÄNN:


Ett par träningsbyxor: 199:-, En träningstshirt: 99:-, Ett träningslinne: 149:-
Ett par svarta träningsstrumpor: 49:-, 2 par vita träningsstrumpor: 49:-
2 "armsvettband": 69:-,  en vattenflaska: 29:- samt ett par träningsskor: 399:-

Sen gick Cattis och jag ut till Rocklunda och köpte ett 3 månaders allkort Friskis & Svettis = 950:-


                              Skorna, friskiskortet samt vattenflaskan


                        HÄRMED INVIGER JAG DET NYA, NYTTIGA LIVET!



                                                                   

                                                                                     Ps. Jag behöver nog lite "heja, heja" på vägen... Ds.

Kommentarer
Postat av: gadde

BRA gjort helmersson. jag hejar på dej och som din gamla stridskamrat och enda gruppmedlem i 5e gruppen vet jag att du kommer klara det här. och allt blir roligare i träningsväg när man har snygga kläder! och det har du verkligen köpt. HEJA HEJA!!!

2009-02-03 @ 09:28:11
URL: http://nitsrken.blogspot.com
Postat av: Anonym

du glömde tillägga att vi sedan fortsatte ut till viksäng där vi bakade och svullade i oss 2 feta,äckligt kaloririka semlor ?!! :P

2009-02-03 @ 17:13:02
Postat av: Sara

HAHA! Tyckte inte riktigt att det hörde till! haha, åhvisst! Utelämnade av relevant fakta :p

2009-02-03 @ 17:26:10
URL: http://saraspalats.blogg.se/
Postat av: Challe

OBS - nyttigt och SVETTIGT

Värt! :) Heja!

2009-02-03 @ 21:09:49
URL: http://www.chal.se
Postat av: karta

HAHA, VADÅ ARMSVETTBAND VAD SKA DU MED DET TILL. SÅ HIMLA ROLIGT KÖP

2009-03-03 @ 16:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0