Tiden går, nu är hösten här.

Blir lite stressad av att ha denna blogg. Känner press att uppdatera. Men måste erkänna att jag fortfarande inte riktigt kommit in i pluggrutinerna såhär efter en månad på Mälardalens Högskola. Så jag prioriterar lite annorlunda. Och då hamnar bloggen i skymundan. Så. Lite bortförklaring.

Helgen har varit helt fantastisk! I fredags var vi ett gäng hemma hos Cattis. Vi åt svingod mat: fylld fläskfilé med klyftpotatis, sallad och sås. Efter det: ost, kex, frukt och vin. Studentlyx delux!
 
I lördags var det utgång på Kåren. Hade värsta bästa tjejförfesten innan med drinkar, shots, kortspel, ABBA, Markoolio och Ronny & Ragge. Mer tjejförfester åt folket! (Behöver nog egentligen inte säga att de två största samtalsämnena var killar&sex. hehe)  Väl på kåren blev det dans, dans, dans. Vad har hänt med mig? Jag, Sara Helmersson dansar röven av mig nuförtiden. Fattar inte. Men kul är det! :D

Vaknade med skallebank och torrstrupe igår. Men det var bara upp & hoppa för Mamma och Leif var här. Först åkte vi ner på stan och jag kirrade ny mobil och fick förskottsfödelsedagspresent av Leif: en fläkt som man har laptopen på så den inte ska bli överhettad. Fick även en dragväska samt en tavla av mamma.

IKEA och Willys fick sig också varsitt besök så nu är det riktigt fint här hemma och kyl & frys är påfyllt! :)

Ska försöka att lägga upp bilder på min lägenhet snart! Om intresse finns vill säga? :)

Nu ska jag sova.
Imorgon är det fortsatt föreläsning om Vetenskaplig metodik och det är så jävla tråkigt. Men bara bita i det sura äpplet..
Första tentan på MDH är, hör och häpna: på MIN FÖDELSEDAG -  24 okt, 14.30-18.30. FYFAN. Men jävlar vilken fest vi ska ha den 25:e! OHYEAS.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maja Larsson

jag vill se hur din lägenhet ser ut :)

2008-09-29 @ 23:59:13
URL: http://majalarsson.devote.se
Postat av: gadde

jag vill lätt se lägenheten kompis.

2008-09-30 @ 09:36:50
URL: http://nitsirken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0