tätt hål...

Elektrikern som var här imorse var riktigt trevlig och åtgärdade snabbt mitt problem. Så nu har jag återigen internet i min lägenhet och jag kan med lättnad andas ut.


Så nu är jag tillbaka och hoppas kunna skriva mer regelbundet i bloggen.


Idag ska jag på en (frivillig) föreläsning om hur man kan förbättra sin studieteknik. Alla tips är välkomna!


Sverige-Ungern ikväll. Verkar kunna bli gemensamt tittande med ett gäng klasskamrater.


Imorgon har vi seminarium på CV + personligt brev. Vi ska intervjua, bli intervjuade samt agera observatörer under intervjuer.


Sönnert: Hade ingen aning om att Mård bor här! Måste kollas upp! :)


På återhörande!


Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0