Jag ska måla hela världen lilla...

...Cattis! :D
Eller i alla fall din lägenhet... Hade tänkt att bara titta in efter vårat basgruppsmöte men det slutade med att jag stannade i ca 3½ h och hjälpte Cattis, Carro och Eleonor att måla. Väggarna blir grå och fina. Blev avundsjuk! Och ännu mer sugen på att göra färdigt här hos mig (fattas några tavlor, en hylla, en matta samt lite allt möjligt smått och gott). 

Annars var det en lång och rätt seg dag i skolan. Önskar att jag varit mer fokuserad under föreläsningen, men var så trött så hur jag än ansträngde mig så flög tankarna iväg och en gnutta ångest kröp sig på. Vi ska skriva ett PM utifrån en fältstudiedag hos en sjukgymnast. Och det är inte helt lätt. Max två sidor text och minst 8 referenser varav minst 2 måste vara vetenskapliga artiklar.. Och så problemforumlering, syfte, resultat, slutsats... osv. Får hoppas att jag får lite mer klarhet i det efter mitt besök på onsdag. Ska träffa en sjukgymnast inom barn- och ungdomsrehabilitering. Blir nog intressant!  

Ska lägga mig till rätta i sängen. Upp och tvätta 8-12 imorn sen skola 13-16. Efter det basgruppsarbete till minst 18 skulle jag tro. Sen hem o packa.

Åker till Vingåker på onsdag efter besöket i Eskilstuna.

Tack snälla ni för dom fina kommentarerna för min utmärkelse till "årets nolla" :)
 
Kram o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0