glappt hål...

När jag trodde att (IT-) livet var påväg att ordna upp sig föll jag återigen handlöst.

Mitt internet funkade felfritt i ett par dagar tills det i förra veckan sa ifrån vilket efter djupa granskningar visat sig vara ett glapp i sjävla nätverksuttaget, sk "hålet i väggen". Ringde hyresvärden som i sin tur måste ringa någon expert på ämnet innan experten ifråga kan åtgärda problemet hemma hos mig. Typiskt. VARFÖR JAG OCH VARFÖR NU.

Är inte bara msn- och facebookberoende utan behöver internet hemma till mina studier.. I skrivande stund sitter jag i skolan. Ska snart åka och handla. Mjölk, pålägg och frystabär för den som undrar.

Annars är det mycket i skolan. Första inlämningen imorn. CV + personligt brev.
Man får beta av lite i taget.

Festat har vi också gjort. 80-talssittningen i torsdags var grym. 
Studentolympiaden skulle vi ha vunnit då vi ledde fram till sista momentet - madrassrace i svartån. Dock får vi en luftmadrass som inte går att blåsa upp så efter ett par minuters tappert försök inser vi att det inte är vi som gör fel utan madrassen som är FEL. Så vi får en ny som vi inte hinner blåsa upp för vi vill inte komma för långt efter i ån. Daniel och Emma simmade på grymt bra och tror att vi slutade 5-8:a.. Oväsentligt då vi skulle ha vunnit om vi varit först i! jävla madrass. Sittningen på kvällen var också lyckad. Dock var vi inte helt taggad på discodans så vi drog hem till Eleonor och kollade Sunes jul.

Jag mår bra och åker hem på fredag för att fira lilla pappsen! Åter till Västerås på lördag: Avslutning på Rookieveckorna = Kräftskiva! Det blir nice! Festa igen... :)

En relativt snabb uppdatering.

Får väl se när hålet är tätt igen!

hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Sönnta

Det är alltså därför du aldrig uppdaterar.

Har du träffat Mård än? Han bor ju med sin flickvän mitt i centrum nånstans.

2008-09-09 @ 07:42:49
URL: http://sunnta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0