Årets nolla

Låter sämre än vad det är...  :)
Fick utmärkelsen igår tillsammans med ett vandringspris (som jag ska signera) plus en barbamamma. Minns inte motiveringen ordagrant men den belyste att jag varit aktiv under nollningen samt ställt upp för klassen och fungerat lite som en infolänk mellan klassen och våra faddrar. Jag blev stolt över utmärkelsen, liksom resten av min familj. Mamma började gråta när hon fick höra det. Söt. :)  

Kräftskivan var lyckad liksom utgången på Pluto. Kul att se något annat än Kåren. Dock hade jag en svacka då jag inte mådde så bra. Men repade mig och kvällen avslutades med allsång utanför och rundades tillsist av med Sunes Jul hemma hos Eleonor.

Idag var vi 13 st ur klassen som gick på bio! Patrik 1,5 såg vi och den var riktigt bra. En må-bra-film som man verkligen är i behov av ibland.

Nu ska jag sova. Imorn är det databassökning i bibblan och sen föreläsning om vetenskapligt skrivande där vi kommer bli introducerade för det omtalade APA-systemet...

Åker hem på onsdag! "Ledig" (ska skriva PM) tors-mån.

Ska väl ta och runda av så man orkar med ännu en vecka! (tiden springer iväg!)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: lindaa

wow. årets Nolla. det är ju stoort! Massa grattis till dig, kan inte tro nått annat än att du är mycket värd utmärkelsen!=)

2008-09-15 @ 11:13:59
URL: http://hemlighetenskammare.blogspot.com
Postat av: gadde

bra jobbat helmersson!!!!! och lilla lilla mamma. haha jag börjar nästan gråta nu när jag läser att hon grät! grattis igen.

2008-09-15 @ 12:07:14
URL: http://nitsirken.blogspot.com
Postat av: sabina

Oh grattis! Det är inte en dålig utmärkelse det där, själv blev jag årets fadder :)

2008-09-15 @ 12:18:28
URL: http://misshurricane.bilddagboken.se
Postat av: syster!

Du är bäst sara!

2008-09-15 @ 17:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0