Tentaplugg och galenskaparna

Är vad denna vecka består av. Dagen som klassen fruktat sen den dagen i september då vi hade våran första föreläsning i vetenskaplig metodik. På fredag är det alltså första tentan som högskolestudent. Nervöst är väl bara förnamnet.

För att lätta upp min sinnesstämning kollar jag om och om igen på detta fruktansvärt roliga klipp med galenskaparna:



"HAR HAN FASTNAT I VINKELVOLTEN?!  JA, HAN HAR FASTNAT I VINKELVOLTEN!"


Ber om ursäkt för dålig uppdatering men det har varit saker ivägen.

Kommentarer
Postat av: syster!

hahaha Sara jag dör va roligt det här är! Det va inte igår jag såg det! Snaer kommer jag till dig bäbis! puss

2008-10-21 @ 15:50:32
Postat av: Challe.

Lycka till med tentan! Puss din tjej <3

2008-10-21 @ 20:43:03
URL: http://challizzz.blogg.se/
Postat av: mini-carro i klassen :P

haha klockrent.. jag har för övrigt en blogg som heter vinkelvolten, uppkallad efter detta otroliga, oförglömliga klipp :D

2008-10-23 @ 15:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0