Helgen inkl. idag

Snacka om lyckad helg!

I fredags innan tentan laddade jag upp på Waynes med Västerås bästa brudar.
Tentan skrevs 14.30-18.30 jag var klar strax före 18. Har ingen aning om hur det gick, känns varken bu eller bä. Får vänta och se - en nervös väntan blir det. 
Mötte upp syster och bror vid tåget och tog dom med till Kåren. Där blev jag bjuden på dagens andra mål mat och öl. Blev en riktigt mysig kväll där vi satt och snacka ett par timmar. En mycket lyckad födelsedag! TACK alla inblandade för gratulationer öga mot öga, via internet och telefon! Jag känner världens bästa människor! Jag är en lycklig jävel! :)

Lördagen började med shopping och sen hem, vila och förberedelser för kvällens tentafest i Viksäng. Kom dit runt 20. Något trögstartat men sen så efter lite "bäjlan" och annat smått och gott var partyt igång! Efterfest med många incidenter. Jag lyckades tex ramla i duschen (?) och när jag reste mig lyckades jag sätta på vattnet. Blöt blev jag! Uppiggande minst sagt.

Gårdagen var seg och något ångestfylld "jag ska aldrig mer dricka" mumlades då och då från olika håll.
Emma och Adam åkte hem och jag mötte upp Cattis för lite ångestdämpande och tv-tittande. Det var välbehövligt.
Challe har däremot gett mig sitt bästa råd: "DU MÅSTE FLYTTA!" haha. Bra stöd!

Idag, måndag har mamma, mormor och morfar varit här. Vi har varit på IKEA och Willys och fixat och donat i lägenheten. Flyttade micron så jag har mer bänkyta i köket. Frostade även ur frysen och sen fyllde vi på den! Jag är så jäkla bortskämd. 9 matlådor plus en massa annat fick jag. Äta bör man! Dock har jag inte ätit så mycket idag. Kan man vara bakis i två dagar?

 
Morfar leker på IKEA      Morfar & Jag hamrar och skruvar ihop IKEA-pryl.

 
Där hamnade micron    Gjorde matbordet längre

   
En liten badrumspryl     Ny dörrmatta

Det var allt för denna gång. Imorgon börjar vi med Anatomi & Fysiologi ska bli intressant och kul, dock är det fruktansvärt mycket vi ska lära oss. Bara ena boken är på över 1000 sidor. Engelska och latin. YES.

Nu kör vi!

Peace-out!

Kommentarer
Postat av: lindaa

åh anatomi och fysiologi-tiden kommer man allt ihåg väl. plugg plugg plugg. men roligt när latinet börjar sitta. lycka till!!

2008-10-27 @ 19:27:51
URL: http://hemlighetenskammare.blogspot.com
Postat av: Challe.

Jag har glömt min latin. Så du ska få lära mig det, igen. Har du flyttat än då? Till en annan stad? Typ Boden? Eller Lund? ;)

2008-10-27 @ 20:32:02
URL: http://challizzz.blogg.se/
Postat av: gadde

hahaha morfar <3

2008-10-27 @ 22:01:59
URL: http://nitsirken.blogspot.com
Postat av: sabina

du ser ut att ha det riktigt fint! Jag måste ju komma o hälsa på! :)

2008-10-28 @ 15:02:57
URL: http://misshurricane.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0