1:a oktober

Det har regnat hela dagen. Är hösten oficiellt här nu med tanke på dagens datum?

Januari börjar året
Februari kommer näst
Mars, April har knopp i håret
Maj och Juni blommar mest.
Juli, Augusti och September
härlig sommar är det då
men Oktober och November och
December är så grå.

Idag var det "egenstudie" på schemat och jag har pluggat vetenskaplig metodik i sju timmar. Riktigt tungt och nästintill ogreppbart är det. Massa metoder, defintioner, termer, begrepp, designer...
Ångestframkallande då tentan närmare sig för var dag som går.

Trotsade regnet och tog en kort, men rask promenad. Kände mig något paranoid då jag bakom varje hörn trodde att tunnelmannen skulle stå och vänta på mig...

Min förföljelsemani visade sig vara "onödig" då jag nyss klickade in på vlt.se och läste detta:


Tack så mycket!

Kommentarer
Postat av: gadde

bra då vet jag att min stridskamrat är säker. och JA jag vill jätte gärna komma upp den 25e. om det är ok och allt? oh man det skulle va svajnigt kul.

2008-10-01 @ 18:50:44
URL: http://nitsirken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0