Anledning till dålig uppdatering



Läser just nu Anatomi och fysiologi. Ska kunna väldigt mycket ben, muskler, leder, ligament, nerverf osv.

Tenta 28:e.

Så det är väl vad livet består mest av just nu. Och att försöka hitta andra luckor så att man inte går ner sig totalt.


                                 Cattis+gummiband+Benjamin = succé!

Satt ett gäng i metodrummet idag. Använde allas vår Benjamin för att se fäste, ursprung och funktion för samtliga muskler i benet, 35 st. Imorgon kommer armen!

Stretch sången
Melodi: Popey the sailorman

Jag ska bli sjukgymnast
Ja, jag ska bli sjukgymnast
Jag tittar och känner
Palperar och klämmer
För jag ska bli sjukgymnast!

Kommentarer
Postat av: gadde

oh man det låter tufft och jobbigt. bra att vi kommer och firar med dej när det är över. jag LÄNGTAR och saknar dej min lilla vän.

2008-11-10 @ 21:18:48
URL: http://nitsirken.blogspot.com
Postat av: Challe

OBS - Handen kan du lämna över till mig. Det är det enda jag klarar av kroppen. Bra. Tack för mig. Hej.

2008-11-11 @ 21:13:01
URL: http://challizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0