hjulet snurrar och bollarna är i luften.

Hej hopp!
Det är mycket med livet nu.

Har varit en tripp till London och det var mycket trevligt. Minst sagt. Karin slet oss med överallt. Visade, berättade, guidade osv. Åkte turistbuss men fötterna fick sig också ett par omgångar, inte sant Challe? :)  

Annars jobbar jag som en liten slav. Kom hem i måndags och har jobbat varje dag sen dess, liksom imorgon. Sen säger nog facket "NU ÄRE STOPP!". Så blir nog ledig på tisdag, vilket nog är lika bra! Ska fiska med morfar och hoppas på mycket gös!

Igår blev det statt. Ett kärt återseende... eller? Hade inte satt min fot där sen i januari och den kvällen slutade i vittnesförhör efter ett slagsmål.. Men det var rätt trevligt igår. Träffade lite folk och Challe och jag fortsatte propagera  "våga vägra äckeldans!". Bästa mötet var nog Erik Palm som var hemma på permis från Kosovo. Fick en rätt bra inblick i hur livet utspelar sig därnere. Kan vara bra att veta till den 27:e då grabben min får komma hem för första gången. Stackarn lär nog vara rätt sliten.

En sak jag tänkte på inne på statt igår är att det är skrämmande att se att folk inte ändrats trots rätt stora/tydliga erfarenheter och mertier rikare. Men det är väl helt enkelt så att vissa aldrig mognar eller "blir som folk".

Det var lite incidenter i stora drag.

Som avslut vill jag bara säga att jag hoppas att jag eller någon i min närhet som gammal INTE kommer att bli en pessimistisk, negativ, otacksam jävla surkärring! Usch på dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0