Myspåsk och ansökning

Ännu en påsk har sprungit förbi. Trots snökaos har det varit den bästa helgen på länge!
Hämtade Max på stationen Skärtorsdag.

Långfredag såg vi Kent i Örebro, 4:e gången jag såg Jocke B och grabbarna. Blev något besviken över spellistan, fick varken höra utan dina andetag, saker man ser eller Ansgar & Evelyne. Tillhör även den skala som skulle vilja slopa låtar från Vapen & Ammunition helt. Gillade Örebros nya konsertarena, Conventum skarpt. Snygg planlösning med ståplatsgolv och trappa upp till en ståplatsläktare med bar.

På Påskafton gick vi upp tidigt för att åka tåg mot Stockholm och vidare med pendeln till Ösmo. Fick träffa familjen Andersson Ohnback för första gången. Åkte till Max moster i Nynäshamn för påskmiddag, trevligt och lättsamt! Tror jag skötte mig bra :)

Påskdagen åkte vi tillbaka till Vingåker. Åt middag med pappa, Carro och Adam.

Igår, Annandag påsk blev det Scrubsmaraton och sedan lämnade jag hjärtat vid tåget 18.

En mycket lyckad Påskhelg.

_______________________________________________________________________________________

Idag skickade jag in min ansökan till högskola/universitet i höst. Såhär blev min prioritering:

1. Sjukgymnastprogrammet i Linköping
2. Sjukgymnastprogrammet i Uppsala
3. Sjukgymnastprogrammet i Växjö
4. Sjukgymnastprogrammet i Västerås
5. Sjukgymnastprogrammet i Huddinge
6. Sjukgymnastprogrammet i Kalmar
7. Sjukgymnastprogrammet i Göteborg
8. Sjukgymnastprogrammet i Lund
9. Socionomprogrammet inriktning missbruk, ohälsa och rehabilitering i Eskilstuna
10. Behandlingsassistentprogrammet i Örebro
11. Sjukgymnastprogrammet i Umeå
12. Sjukgymnastprogrammet i Luleå

Nånstans ska jag nog komma in ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hey! Hmm.. mysko, men jag vet att det är likadant när jag sitter hemma hos päronen, kanske en äldre modell av computer eller att sidan inte laddas ordentligt pga dålig uppkoppling? vet inte riktigt vad det kan vara, vad synd att de inte syns, för de ska de ju. detta får jag fundera över. och du, jag tror nog att du kommer in på förstahandsvalet. :) Haft en bra påsk annars? puss!

2008-03-26 @ 19:00:06
URL: http://salin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0