Ändringar i anmälan

Någonting i min tidigare ansökan kändes inte riktigt bra, så jag omprioriterade lite. 
Min ansökan ser nu ut enligt följande:  

1. Sjukgymnastprogrammet i Linköping
2. Sjukgymnastprogrammet i Uppsala
3. Sjukgymnastprogrammet i Västerås
4. Sjukgymnastprogrammet i Huddinge
5. Sjukgymnastprogrammet i Kalmar
6. Sjukgymnastprogrammet i Göteborg
7. Sjukgymnastprogrammet i Växjö
8. Socionomprogrammet inriktning missbruk, ohälsa och rehabilitering i Eskilstuna
9. Sjukgymnastprogrammet i Lund
10. Behandlingsassistentprogrammet i Örebro
11. Sjukgymnastprogrammet i Umeå
12. Sjukgymnastprogrammet i Luleå

Med reservation för vidare ändringar dock senast till 15:e april.

Om en vecka skriver jag högskoleprovet för första gången. Är inte alls lika taggad som när jag anmälde mig. Skulle nästan vilja strunta i det faktiskt. Men känns lite bortkastat med 350 :- bara för att man inte har lust. Största anledningen är att det känns lite "onödigt" med tanke på mina gymnasiebetyg. Jag skulle aldrig prestera bättre på ett högskoleprov än vad mina betyg visar. - Jag är egentligen nöjd, men likt förbannat har jag bestämt mig för att masa mig dit...

Kommentarer
Postat av: sabina

Tänk om du hade kommit in på ditt 5e hands alternativ, då hade du varit nolla på introduktionen som jag o Karin planerar o så hade du haft mig som fadder...olalala! :)

2008-04-28 @ 18:37:34
URL: http://misshurricane.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0