JÄVLA DJURJÄVEL!

...Nej, tänkte inte skriva så mycket om safariparken även om det var väldigt kul att återse mina kära giraffer igen.

Denna sommar är TVESTJÄRTARNAS jävla äckelsommar! Dom är tamejfan överallt! I badrummet, i alla övriga rum, på altanen, i gräset, i kläderna, PÅ MIN KROPP. Och jag hatar dom över allt annat just nu! För dom är så jävla äckliga! OK - det är kanske redan känt att jag inte är någon vidare djurvän? Men jag respekterar djuren i naturen ändå. Men dessa jävla kryp (liksom myggor, flugor och getingar) kan jag bara inte med! Jag vill dödadödadöda varenda jävel jag ser! UÄH!




 http://www.bioresurs.uu.se/myller/stad/stad_bild/tvestjarthane.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0