Kronisk förkyld

Jag tror seriöst att lumpen har gjort mig kronisk förkyld. Under nästan 11 månader rann näsan konstant. Och nu, snart ett år sedan vi ryckte in så rinner det fortfarande. Går och fräser, snörvlar och snyter mig om vartannat. Vissa dagar är det bra och knappt något fräsande alls. Men sen svänger det över en natt och jag vaknar helt igentäppt. Tar jag nässpray lättar det, men slutar jag spruta näsan kommer det tillbaka..

Nu är jag trött på att ständigt gå runt med ett 10-pack mjuka servetter i fickan..

image9
 
                              

Kommentarer
Postat av: Challe.

Nässpray är väl bara något påhitt. Eh.

2008-01-09 @ 19:33:28
URL: http://challizzz.blogg.se
Postat av: Sönnta

Ett helt år sen vi ryckte in!
FLASHBAKS!!!

2008-01-09 @ 20:57:53
URL: http://sunnta.blogg.se
Postat av: Sanne

Tar man nässpray förvärrar man bara saken, men nu vet jag inte hur ofta du tar det. Förhoppningsvis blir det bättre i Thailand där det finns lite värme!

2008-01-11 @ 12:38:18
Postat av: Lotta

Hej Sara! Har oxå hittat hit:-) Du vet i Thailand har de dundergrejer!! Bara att gå in i första bästa apotek så fixar dem det! Kram på dej

2008-01-13 @ 20:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0