Nej

Jag tycker inte om att behöva säga nej. Eller snarare tacka nej till saker som jag vill. Som imorse när dom ringde om jobb var jag tvungen att säga nej därför att jag är sjuk. Förkyld, halsont/hosta och en gnutta feber. Inte det ultimata tillståndet för att jobba med barn. Tråkigt också med tanke på att det var ytterligare ett nytt dagis som ringde.

Så idag försöker jag kurera mig så att jag ska kunna jobba imorgon, 8-13. Det borde gå. Dock får jag nog hoppa över spinningen som börjar 18. Inte heller ultimat att träna i detta tillstånd. Borde kanske ha hoppat över förra veckan också, med tanke på att jag var förkyld redan då. Men då hade jag blivit tvungen att säga nej.

Borde kanske inte ha gått ut i lördags. Men det hade ju inneburit att jag återigen behövt tacka.... Just det, nej.

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0