Long time no seen

Hej igen! Det var längesen - jag vet. Har haft lite "ångest" över att blogga nu när det gått så lång tid. Ska man skriva en hel uppsats om vad man pysslat med den senaste månaden? Eller ska man bara ta upp bloggandet som om ingenting har hänt? Jag funderar starkt på alternativ två. Thailand tänker jag inte berätta om, då allt finns på resedagboken.se för intresserade.

Kom hem för en vecka sen och har lite smått kommit igång med jobb igen. Har fått ett nytt dagis att vara timvik på. Var där tis-ons. Jobbade på Sävsta igår. Nya arbetsuppgifter då man på vardagar agerar arbetsledare. Kul och ansvarsfyllt. Fixade även sommarjobb i veckan. Känner för att göra något nytt i sommar. Skippa köken och vidga mina vyer lite! Verkar som att det blir handikappomsorgen eller hemtjänsten eller en mix av båda. Väntar med spänning på besked.

Anmält mig till högskoleprovet 5 april... Matte och engelska är inga favoriter precis. Tar det inte alltför seriöst. Men ska bli lite kul. Mailade min gamla lärare Göran om han sitter inne med några tips såhär fösta gången man ska skriva.

Pappa och dom åkte till Björnrike idag. Känns lite surt att man blir kvar hemma. Hade gärna följt med, glidit bräda varje dag, druckit öl på kvällen. Men man kan inte få allt här i världen. Måste tjäna pengar. London 8-12:e maj är bokat!

Ikväll blir det plankstek, snacks och melodifestivalen, FF! ;D

Hörs kanske snart igen, nu när jag botat min "ångest" att skriva igen!

Take care! Peace!

Kommentarer
Postat av: Challe.

Asså, plankstek. Det är väl de som de ska bjudas på nästa fredag? Med tre personer i en kropp. Puss

2008-02-16 @ 22:23:48
URL: http://challizzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0