Vad nu

Kanske ska sluta tjata om min morfar och alla mina köp. Men det är vad det mesta handlar om just nu! Alla förberedelser inför fllytten. Igår ringde morfar och sa att han och mormor tänkte köpa madrassöverdrag samt bäddmadrass så det inhandlade dom i Örebro idag. Mamma meddelade även idag att hon hittat en dammsugare som jag får i inflyttningspresent av henne, Leif, mormor och morfar.

Ska till Örebro med mamma och Leif i helgen. Biltema, jysk och IKEA ska besökas. Lite smått och gott blir det! Återkommer ;)

Var till gamla jobbet och tiggde kartonger så nu ska dom spara tills nästa vecka.

En beställning till cdon.com förebereds: datorväska, mus samt USB.

PENGARNA RULLAR... MEN JAG TRIVS.


ps. köpte ett par jeans på factory idag också ds. 8-|

Kommentarer
Postat av: Lindaa

åh det är så roligt att flytta och köpa en massa massa. jag blir sugen på´t också. Är lite småtrött på min lägenhet:/

Hoppas du fyndar ordentligt!

(för övrigt så tror jag din dator är finare än min, för min kostade bara 7 laxar:)

2008-08-12 @ 23:28:24
URL: http://hemlighetenskammare.blogspot.com
Postat av: Myran

Fortsätter min mobbning, hur beställer man en USB? och vad är det? <3

2008-08-13 @ 13:34:23
Postat av: Challe.

Det låter som om du är rik som en gris. Sluta skryt.

2008-08-13 @ 16:43:20
URL: http://challizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0