Snabbis

Hej hej hej!

Jag lever och mår bra om någon nu skulle grubbla över det!

Tänkte fatta mig kort (om nu jag kan det) för sitter redo med mitt rosa SARA-pannband. Japp. Vi har Rookieveckor och har man inte sitt pannband så skickar faddrarna (2:a och 3:e klassarna) på oss en jävligt ful rosa mössa, även kallad "golvmoppen"...

I alla fall. Jag trivs väldigt bra här i Västerås och hittar hyfsat i stan efter bara en vecka. Mycket beror nog på att man cyklar precis överallt. Det gillar jag. Eller det behöver jag.... Sjukgymnaster är ju såna jävla träningsfreak! Eller? Många i alla fall. Jag får väl jobba lite mera på den biten. Men idag hade vi volleybollturnering alla program emellan. Och vi slutade faktiskt 3:a efter 2 vinster och 2 förluster (gick ju faktiskt till semifinal och vann bronsmatchen mot dom vi förlora mot i gruppspelet). Bra insats av oss!

Ikväll ska vi förhoppningsvis skriva ett spex och sen blir det Kåren kl 22 för dom som vill.. Jag har lyckats dra på mig en förkylning samt lite halsont. Men får se vart kvällen för mig! Kåren i torsdag var en riktig succé!

Nehe. Sådär gick det när jag skulle fatta mig "kort" ... Ni kan ju vänta er när jag har tid att skriva längre.. När det nu blir!
Måste kila!

Kram på er alla och speciellt till Morfar om du läser detta! Saknar dig, "Moffa-BUA" !


Kommentarer
Postat av: syter

Älskar dig kära syster

2008-08-30 @ 19:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0