Fix och trix

Blev minst sagt en heldag i Örebro igår. Åkte strax efter 09 och kom hem 17.30. Sprang benen av mig på Rusta, Jysk, Biltema, IKEA, Marieberg samt Willys. Men nu börjar dom sista pusselbitarna att falla på plats. Och tur är väl det för nu är sparkontot så gott som tömt... Blir en sväng till IKEA i Västerås nästa helg.

Kommande vecka lär blir hektisk och stressfylld. Inte nog med att jag jobbar mån 7-21 (delad tur) tis 7-16 och onsdag 14-21.30 så ska jag även hinna med att packa ner allt. Ska börja idag med att rensa ur garderoben och se vad för kläder man ska ha med sig. Måste även tvätta lakan och handdukar. Inge skönt med nyköpta första gången dom ska användas.

Min mobil är så gott som död. Den är hörselskadad. Jag hör mycket dåligt när jag pratar i den och den får även för sig att  stänga av sig titt som tätt och för att kunna starta den måste man återuppliva den med alla möjliga knep. Som tur är går min bindningstid ut om ca en månad och då kan jag täckna nytt och på så sätt få ut en ny telefon. 

Nehe. Dags att sätta lite fart. Första anhalt: garderoben! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0