Dagen före

Inatt sover jag min sista natt här på Lundgrensväg 19. Nästa gång jag återvänder är jag gäst och inte inneboende. För imorgon flytter jag in i mitt första, alldeles egna boende! Känns stort! Jag är nervös och full av förväntan. Flyttlasset går runt 15-tiden imorgon. Mamma, Leif, Pappa och Carro följer med upp. Sen stannar mamma och jag kvar över natten och så kommer Leif tillbaka med mormor och morfar på lördag.

Leif och jag gjorde den stora upptäckten att både Willys och Ikea bara ligger ett par kilometer från min lägenhet!

Och getingsticket gjorde som jag ville och blev bättre under natten. Kliar bara lite nu och kan inte riktigt böja stickfingret helt. Annars så! Däremot blev jag smått panikslagen när det flög in en geting tidigare idag... Men den gick en snabb död till mötes.

Nu ska jag fortsätta njuta av den bästa kvällsunderhållning jag vet = dubbelavsnitt av Sex & The City!

Nästa gång skriver jag från Roslagsgatan 5 i Västerås :)

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0