Det är så roligt att tvätta!

Har mitt livs första tvättid här på Roslagsgatan. Och det är riktigt roligt!
Mellan maskinerna roar jag mig med min webcam som har massa roliga funktioner. Ni må kalla mig "efter" och "trög" men jag är inte speciellt kunnig inom ämnet data. Så jag blev barnsligt lycklig när jag fann denna funktion! :D
 
Bjuder på några (för mig) härliga skratt! (låg dubbelvikt över laptopen här i min ensamhet)

   <-- FULAST! HAHAHA!
 

Emma, min bästa syster! Vi måste göra detta tillsammans! Vi älskar sånt här! Kom hit! NU!

Vad ska jag annars göra idag? Jag borde kolla upp lite skolgrejer, typ schema och litteratur.. Måste nog även dra ett varv med dammsugaren samt städa toan. Uäh. Aldrig kul att gojsa runt i en WC.. Ska även ha storkok! Köttfärssås blir det! Hoppas på många matlådor!

Nu ska jag borsta tänderna med min billiga jävla skittandborste från ÖB. Köp aldrig billiga skittandborstar på ÖB.

Kl 17.00 ska frivilliga ur klassen träffas och basta! Det behöver min kropp efter en händelserik vecka!

Hörs! Och lämna gärna en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Tindraz

Klart jag har! =P Det var dessutom andra gången! =)

Men du kan få kramas lite på mig när vi ses nästa gång. Som tröst.

2008-08-31 @ 14:25:01
Postat av: Challe.

Sara, jag måste erkänna. Du är bland de snyggaste personerna jag känner. Särskilt nu - när du visar ditt rätta jag. ;)

2008-08-31 @ 17:00:56
URL: http://challizzz.blogg.se/
Postat av: Maja Larsson

fan vilken sötnos du har blivit! :D

2008-08-31 @ 22:20:02
URL: http://majalarsson.devote.se
Postat av: Lussebullen

Alltså Maran, du är ju vrålsnygg ;) Går de bra i västerås? Kanske man kan få komma å hälsa på dig i din nya lya?? Puss o kram

2008-08-31 @ 22:21:50
URL: http://halu.blogg.se/
Postat av: syster

hahha man kan ju inte va snyggre! Länmgtar tillv vi sitter tillsammans och gör det där, vi kommer att dö!

2008-09-01 @ 13:50:36
Postat av: Sönnta

Den första är lätt roligast.

2008-09-01 @ 20:22:17
URL: http://sunnta.blogg.se/
Postat av: Tomas

Du e förbenat rolig sara:)

2008-09-03 @ 14:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0