04.30

...Ska jag stiga upp för att kolla på OS. Jävla tidsskillnad. Men vad gör man inte.

Så jäkla tråkigt med fotbollen. Tjejerna slet verkligen. Handbollsliknande match med mycket spring. Dock bjöd vi på väldigt många enkla misstag, framför allt felpass.  Ändå  faller vi med flaggan i topp, likt herrarna gjorde mot Spanien i EM. Skönt ändå att hanbollstjejerna vann sin match. Det är bara så jävla störigt att förlora mot Tyskland. Oavsett sport.

ÖB då? Jorå! Jag vann lätt kvittokampen med mina tre fulla kassar med bla tvätt- och rengöringsmedel, tandkräm, diskborstar, schampoo, plastfolie, fryspåsar, äggskivare, rakhyvlar, måttsats, tvålar, bakformar med mera, med mera....

Pizzeria Prima Vera har den godaste falafelpizzan i stan. Falafel, fetaost, paprika, tomat, isbergssallad, gurka, LÖK, vitlökssås.

Imorgon (eller idag då) blir det som sagt Örebro. Så jag fortsätter väl att tjata om mina inköp ett tag till...

Och Gadde: LÄTT! Listor är det bästa som finns! (Folk tittade lite snett på mig inne på ÖB där jag drog omkring min kundvagn samtidigt som jag prickade av, strök och la till i mitt anteckningsblock!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0