Hemma hos Tage

Här sitter jag hemma hos Tage på bondegatan 34. Imorgon ska jag skriva högskoleprovet så det är skönt att sova i stan så att man får lite extra sovmorgon. Hoppas bara att jag kan sova gott inatt, har nämligen hört att Tage kan vara ganska så pigg på natten. Annars har han under kvällen varit ganska lugn. Mest legat på sin röda bädd och varit fet, inte gjort så mycket väsen av sig mer än att springa runt lite. Lite choklad har han fått som han glatt mumsade i sig. Jag rör honom helst inte. Han skrämmer mig litegrann. Om han inte är tyst inatt kommer jag nog att ställa honom i badkaret... Jag måste vara utvilad imorgon. Gjorde lite gamla högskoleprov förut. Matten gick bättre än väntat, i alla fall diagramdelen. Svenska ordförståelsen är svår!

Efter högskoleprovet bär det iväg till Stockholm för lite festligheter samt övernattning i Ösmo. Bara en vecka kvar till Max åker till Kosovo :(

Dags att runda av!

BTW, Tage är en hamster och jag gillar inte djur.

Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Lotta Olsson

Hej Sara! Hoppas att det gick bra med högskoleprovet??!! Men det är klart att du fixade det;-) Kram från Lotta

2008-04-05 @ 18:46:11
Postat av: Sara

Tage är nog ofarlig ska du se Sara! ;) Hoppas att provet gick bra, jag har försökt att slippa göra det, förhoppningsvis så även i framtiden. haha.

2008-04-08 @ 23:05:13
URL: http://salin.blogg.se
Postat av: Sönnta

Hade visst skrivit fel, men det är fixat nu:)

2008-04-11 @ 18:28:50
URL: http://sunnta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0